måndag 10 augusti 2009

True Norweigian Blach Mitrill

Jävla norge.

Sitter i Jessheim och väntar på att det skall bli läge att åka iväg med tåget.
Skall på intervju på hairport, hoppas verkligen att allting går bra.
Skulle vara så fint eftersom de har en salong i just jessheim också.

Hursom. Igår rullade vi in i landet i mesta möjliga black metal manéer.
Dimman låg tätare än vid lytzen och det blev sningelkörning delvis. men vi hade nog ganska
roligt i bilen i alla fall. Historiens musiklösaste bilfärd.

Det händer väldigt mycket i mitt huvud de här dagarna. Jag, har börjat vända och vrida på
alla aspekter av det jag för tillfället kallar för liv. Mina val på senaste tiden,
hur de har påverkat mig, och framförallt, vart jag är påväg.
Mattis sa igår, " I can never finish last, cause I have no goal", men jag orkar inte längre
leva så.
Jag vet vad jag vill, tanken på att denna plan utspelar sig över hela de kommande tio åren
ja, det är sådant man får räkna med. Det börjar faktiskt beröra mig mindre och mindre.
Jag menar, jag har lagt tjugo år på att trampa i samma fotspår förutom de fem första då jag'
liksom alla andra yngel var förbannat aktiv och inlärningsmottaglig.Tur är väl det,
i den här takten skulle jag aldrig lärt mig varken gå eller prata.
Ja, det är skitroligt att hitta på ord.
Så varför skulle det ens finnas en uns av tvekan i att spendera tio på att få det jag
verkligen vill.
Vad det är, ja så privat blir inte detta tyvärr. är du värd det så pratar jag väl med dig.

Nej nu skall jag kaosa iväg till pendeltåget här, Världens dyraste jävla pendel.
typ 120 kr för att åka enkel resa, försök med det i sthlm ni!
pyttsan.

jävla norge.

(skrivet i morse, publicerat nu av nätfels anledningar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar