måndag 17 augusti 2009

Färbojäntan

rip, onkel kånkel.


Jag fick jobbet i Norge också minsann, jag har iofs inte längre någonstans att bo men ja.
Förstår inte varför folk alltid måste tro en massa saker kring mig, så jag ska få lov att gå igenom sådant här hela tiden. Jag vill inte ha era pojkvänner förfan, de är mina vänner. Jag vill behålla mina vänner. Men jag vill inte ligga med dem, hur jävla svårt skall det vara att förstå.
Blir så jävla... ledsen, faktiskt. Nyss tagit mig ur den förra sorgen, bara för att kliva rakt in i en annan. Jag har aldrig haft några sådana intentions, och kommer aldrig få heller.
Men skitsamma, nu är det som det är.
Jag är återigen hemlös, men jag kommer lösa det.

Jag får lov att lösa det.


Idag har det varit ett jävla spring på trafikskolan. haft första lektionerna, ska dit en sväng till ikväll. lite update sådär.

I övrigt kliar det i benen 24/7, rastlösheten ligger på maximal nivå konstant och ingenting verkar kunna döda den obehagliga känslan det ger mig.
Vet inte hur jag skall stå ut de resterande veckorna, och hur jag skall kunna prestera. Men återigen, jag måste ju.
Avskyr verkligen att vara här.

Sedan började jag tänka igår, på hur det kommer bli att flytta till Norge nu.
Fick panik när jag insåg sanningen, tårar som sprängde ut och endast boyes ord verkade lugna ett stegrande hjärta.
Jag kommer sitta ensam i en lägenhet, hela tiden. Eller alternativt, med någon annan, som jag inte känner. Vet inte vad som kommer vara värst.
Hellre ensam tror jag, men jag får ju inte välja heller. Det är bara att ta det jag kommer över. Hittills ingen lycka, men mitt sökande fortgår. Om någon vet något så är det bara att lasta mig ett mail, carina.monten@horbrev....blabla
Men tanken på hur livet kommer se ut för mig framöver är verkligen, its a killer.
Depressionen attackerar en bara tanken flyger förbi, och om man då väljer att fokusera på den, vända, vrida, försöka se alla sanningar, så inser man att det kommer vara den värsta perioden i mitt liv. Jag vet hur det var att flytta till Falun, jag känner igen känslan, sorgen.
Men då ville jag iväg så mycket att det vägde över, nu har jag ingenting att drivas av. jag vill ingenting, jag vill inte ha någonting. jag.
Jag jobbar för ingenting.

Nej åt helvete.
paniken sliter i mina armar och fingrar så de spritter i galna mönster över tangentbordet nu, måste spänna dem så otroligt mycket för att förhindra dem ifrån att slå maniskt över datorn, bordet och migsjälv.
Om jag fortfarande hade kunnat sparka mig själv i huvudet så hade jag gjort det hela tiden.

Måste lugna mitt sargade hjärta, alla vet vi hur.
Fan vad jag är svag i dessa stunder.

PANIK
PANIC
CHAOS
CONFUSION
KILLER
CHAOS
PANIC
PAIN
VIOLENCE
CHAOS
ANXIETY
ANXIETY
DEPRESSION
HATE
CHAOS
PANIC


i helvete heller.

småstadfenomenet
bom, hon var hot
med silverlamerade ögonlock
solarie, silikon och läppar av botox
friskis och svettis har skapat en kropp
som satt varje snubbe på
bistron i chock

Fäbojäntan
kolla flexet hon har
skandalernas drottning i varje sportbar
fäbojäntan
hon tutar i sin lur och hon lockar varje karl

Hon är härdad och slipad
en vild sexy fox
kallblodigt brinner som scotch on the rocks
på förfest hon eldar
hon röker som smogg
med mussepigg karameller
och bag in a box

Fäbojäntan
kolla flexet hon har
skandalernas drottning i varje sportbar
fäbojäntan
hon tutar i sin lur och hon lockar varje kar

hon virvla i dansen
jag satsade stort
vi drog till hotellet och månen den log
på dubbel madrassen gick det som smort
sen fixa hon kjolen och taggade fort

1 kommentar:

  1. Jag som trodde du hade skrivit hela texten. Skulle uppskatta om du la upp hela texten på din blogg ;) Puss

    SvaraRadera