fredag 20 november 2009

tilltalsnamn Vagina

Okej klockan är tio i åtta och jag skall snart ta tåget till jobbet. Efter arbetet idag blir det en så kallad dugnad. Det är då storstädning, fast vi skall supa på rödvin samtidigt. Måste ju vara en genialisk idé. Städa, måla och greja, fulla. För det blir ju så mycket mera social då... sägs det i alla fall.

Igår gjorde jag något jag blev stolt över migsjälv över. Men idag är jag för feg för att kolla om det blivit något resultat på det. Måste dock göra det innan jag går, annars kommer jag aldrig stilla denhär oron.

I övrigt är dagarna fortsatt melankoliska. Jag skriver, skriver mera och skriver ännu mera. Sedan är det inte så mycket mera.
Har slut på min antipsykosmedicin från och med idag, och jag känner att det kommer bli en jättetrevlig upplevelse att sluta med den. Speciellt då på vintern... innnan jul... utan röka... i ett jävla sepeland... Mmmm oddsen är med mig.
Jag är för trött för att kunna formulera mig på ett ens i närheten av acceptabelt sätt så jag avslutar nu.
Mer än tvångsuppdatering för "uppdatera bloggen tjejen"
tjejen liksom, räcker verkligen det som tilltalsnamn?

adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar