måndag 9 november 2009

beat on anyone with a baseballbat

ARGHHHHHH

Så låter sinnet.
Jag har insett att alla de bråk vi hade tillsammans jag och min förre detta livsglädje. De var så väldigt viktiga. All denna kärlek och ständiga trevlighet har fått mitt inre att koka och glöda. Jag behöver ett riktigt bra bråk, en urladdning.
Jag är en väldigt aggressiv person. Att leva med mig är att leva mitt i ett pågående krig, och jag har alltid fått höra att detta är en svaghet jag har. Men egentligen är min råa ilska en fördel. Allting handlar bara om att kanalisera den rätt. Desvärre har jag ingenting sådant att ladda ur mig på nu, utan dagarna är loja och snällt lama och elden jag bär inom mig är okontrollerbar och instabil nu.
Så snälla. ge mig en anledning att hata er, eller utmana mig, förolämpa mig. Vadsomhelst.
Give me a reason to fuck you over, please.

Åh skitsamma.
Idag fick jag frågan, om jag hade några flera laster än koffein och nikotin, eftersom jag försöker sluta med dessa två. Och faktiskt har i princip lyckats nu också. Vilket jag inte direkt är stolt över, för jag trodde det skulle gå snabbare än två dagar för mig, the übermensch ;P
Och jag vet inte vad jag ska svara. haha
Jag <3 laster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar