tisdag 29 september 2009

Norge, Tag 3

Ja, dags för tredje dagen i detta förbannade land. Igår var en mycket bättre dag än den första, saker kändes inte fullt lika hopplösa och jag var inte påväg att börja gråta en enda gång!
Hah, vilken mesig seger.

I helgen nudå, jag är ledig på lördagen, så deathfest är ju sannerligen ett mål.
Som det ser ut nu så kommer jag tvinga med mig mattis på något vis och så drar vi, Måste fan få kaossupa av mig en hel del känner jag.
(ja, detta betyder, jag kommer till gbg, låna ut eder soffa)

Hvregrynsgröt.. mmm...


Igår hade jag förövrigt kåtslag deluxe till fillmen showgirls, jävla hemsk rulle. haha <3.

/
Tänker på dig hela tiden, jag älskar dig.
Såg dina ögon i ett barn på tåget och kunde inte låta bli att tänka.
"life is a song about you" Fucking shit that I aint singing no more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar