måndag 28 september 2009

Norge, dag två

Okey, nu har jag alltså flyttat till norge. Jobbade första dagen igår och fick vänta på tåg över hela jävla världen kändes det som. Har inte heller varit duktig nog att fixa ett jävla kort, för det är så sulligt och jag jobbar ju hela tiden när de har öppet. Måste också fixa mitt norska personnummer, men det är ännu svårare för de har ännu mera sällan öppet. Jävla skit typ. Och fixar jag det inte snart får jag inga pengar alls innan den 10 november, sucks.

I övrigt så försöker jag ta mig till Orsa så snabbt som möjligt. Vill inte vara här, det är bara ångest. Och har ingen telefon för den glömde jag i bilen. Är helt låst, isolerad och jävligt ensam, i ett pissland jag inte har någon anledning att vara i.

Jag tänker på dig hela tiden, varje dag. Kommer förmodligen bli galen tillslut. Önskar bara att du var hos mig igen. Det var ju för oss jag ville göra dettam för att vi skulle kunna få det livet vi villem och göra de sakerna vi ville.
Nu är allting bara värdelöst och jag vill fan inte vakna utan kärlek något mera.

peace out, gotto go to work,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar