måndag 14 november 2011

måndagsångesten

måndagar, kan det verkligen bli värre?
Efter en allt för förvirrad helg med tonårsfylle beteende värre än jag någonsin skulle kunnat föreställa mig att jag kunde prestera, så känns livet otroligt grått.
Hjälper inte heller att det ligger en dimma över hela norge som verkar varit här i över en vecka nu. Har aldrig ens sett denna typen av väder förr. Blackmetal skivomslagen blev plötsligt (trots att dem är sjukt okreativa) mycket mera realistiska.

På lördag åker jag till dalarna en sväng, och det skall väl gå bra även om blotta tanken på bilfärden får mig att vilja skjuta migsjälv av ångestattacker. ha ha...

btw
FAN jobbigt med flashbacks.
Jag säger så sjukt mycket dumma grejer på fyllan, saker jag inte ens menar. haha så värdelöst. hoppas någon mår bättre av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar