fredag 16 juli 2010

lågvattenmärken(mörker)

När man vaknar av sig själv klockan nio på morgonen efter att knappt sovit och mest fällt en massa tårar under natten och måste torka kattspya från en långhårig matta, ja då känner man sig verkligen i toppform.

Äter en bit bergene melk (norges "naturliga mjölkchocklad, som iofs gör dig lika tjock endå men på ett sundare sätt antar jag) Den är god hursomhelst och jag hoppas lite på detdär med att choklad skall hjälpa humöret.

Fortsatt sitter jag i norge. Fortsatt är lghten i totalt kaos. Forsatt så faller allt mitt hår av mig, och det har gått så långt nu att jag inte känner igen mig själv i spegeln längre. Bara några enstaka tuffsar and thats it.

I morgon kommer min så kallade familj hit. De skall bo här tills tisdag och då skall vi alla åka till Sverige tillsammans. Och jag måste säga att jag uppskattar väl sällskapet lite, och speciellt under vägen hem i bilen.
Men nu kan jag inre gå ut och så måste jag storstäda här i morgon efter jobbet..
Det gillar vi inte.


Usch jag vill sova igen, inte vara vaken förrens jag får åka hem. Stoppa min 20 kg för tunga kropp i dvala i någon mörk avgrund och vänta på dommen.
Jag vet ju trots allt att semestern tar slut, och då måste jag återvända hit.
Och jag vill faktiskt inte det. Jag hatar faktiskt norge. Ja menar, jag ser tom fram emot att åka till orsa för första gången någonsin, bara för att till och med det är bättre än detta här.
Måste vara någon form av patetiskt lågvattenmärke även för mig.

Jaja, dags att klä sig och börja om charaden ännu en gång.

auf.

1 kommentar: